fredag 29. mai 2009

Taliban minister utvises fra Norge

UDI har fattet et vedtak om å utvise den mye omtalte imamen Abdul Rauf Mohammad. Det som har skjedd er at vi har fattet et vedtak om å utvise ham på grunnlag av at han er dømt for vold mot sin datter, og det vedtaket ble fattet denne uken, sier assisterende direktør ved UDI, Frode Forfang til TV 2 Nyhetene.

Vi i Norge er internasjonalt sett en nasjon som har stor omtanke for andre. Vi har generelt et stort hjerte både for å ta imot mennesker i nød, og å hjelpe mennesker andre steder i verden.

Nordmenn har også sterk sans for rettferdighet. Når vi hjelper noen, forventer vi at de -for å si det enkelt- oppfører seg. Derfor er det fint å se at å ikke gjøre det, får konsekvenser. Slik at vi kan fortsette å hjelpe-de som fortjener og trenger det.


VG
DB
TV2

12 kommentarer:

  1. Dette er bare et totalt spill for galleriet.Jeg skal garantere her og nå at denne mannen aldri vil bli utsendt fra Norge.

    Den venstrevridde Presse i Norge omntaler stadig saker hvor de oppgir at UDI har gitt avslag på asylsaker og at den og den skal utvises. Dette er i og for seg riktig,men det er bare det at de som blir utvist - de klager til Utlendingsnemda og Utlendingsnemda Ugyldiggjør UDIs vedtak under henvisning til Menneskerettigheter som Norge har signert og som Utlendingsnemda påstår råder "over norsk lov"

    I praksis blir nesten ikke EN utlending utsendt fra Norge,som har fått avslag hos UDI. Det hele er et spill for galleriet.

    SvarSlett
  2. Må den uopplyste ytre høyrefløyen til stadighet drite seg ut med dette "venstrevriddpresse" tullet?
    Det er da ikke avisens feil at mennesker med høy utdannelse og god allmennkunnskap ikke stemmer ytterst til høyre.

    SvarSlett
  3. Jeg venter bare på at gråtekonene fra SOS rasisme og Rød ungdom skal lenke seg fast i plenen og nekte myndighetene å sende forbryteren ut av landet. Kommer til å bli mye hyling og vræling og blitz-tårer fra sjokkerte raddiser i den anledning.

    SvarSlett
  4. Til metallian
    Og igjen så røper de venstre skrudde sin avsky for arbeiderne. Metallian fremstår som en oppblåst og arrogant aristokrat, og dere vil fjerne klasse samfunnet og hylle arbeider klassen.
    Ha ha.
    venstre mobben er noen jævla hyklere.

    SvarSlett
  5. Uffda, gjorde sannheten litt vondt anonym?

    Best å få diskusjonen skikkelige på lavnivå fortest mulig forstår jeg.

    Et gammelt ordtak sier
    "Ikke diskuter med en idiot- de tar deg ned til sitt nivå og slår deg på erfaringen"

    SvarSlett
  6. Metallian er en typisk representant for venstresiden. Gi ham et rödt flagg. Hans paastand om at folk med utdannelse stemmer mot venstre er ikke korrekt, men myten holder seg overraskende godt. Og politikere fra venstresiden har vel sjelden hatt särlig respekt for fakta.

    Jeg hadde et foredrag for et par aar siden om politikkens etiske grunnlag. Etterpaa skulle en av studentene skrive en oppgave om dette, og han var en meget aktiv AUF-er. Etter hans oppfatning var det ikke hold i noen etiske prinsipper, det eneste som hadde verdi var loven. Dette var under Stoltenberg 1 regjeringen, og tankegangen var den at det som regjeringen bestemte seg for var per definisjon riktig. Det er et eksempel paa ignoranse.

    Den tonen som man tar seg rettighetene til aa ha overfor andre politikere, särlig fra partiet FRP er ogsaa skammelig. Det er ingen grunn til at AP-ere er bedre og klokere enn FRP-ere. Bruk argumenter, og hold grunnlöse antipatier for dere selv.

    SvarSlett
  7. At utddannelsesnivået er høyere fra og med partiet Høyre og mot venstre enn det er til høyre for partiet Høyre er et faktum. Du trenger ikke tro hvis du ikke liker det, men det er sant.

    Siste meningsmåling blant studenter ga de rødgrønne 51%, Frp endte på 10%. Rart det der altrså, hvordan de som lærer noe er så dumme, ikke sant....


    Og antallet argumenter for at Apère er klokere enn Frpère er uendeligt, det er bare å sette seg ned med Frp`s partiprogram å titte så ser du det.

    SvarSlett
  8. @Metallian
    Hva skulle den snobbete overklassen på venstre siden gjort uten arbeiderne? mekanikere, rørleggere, elektrikere, ingeniører osv ?
    De som stort sett stemmer FRP.
    Snobbene på venstresiden er avhengig av at noen faktisk bygger den infrastrukturen de trenger for å kunne briske seg og vise sin "dannelse" og finkultur for de som gidder å beundre dem.
    Sosialister er selve definisjonen på den forfengelige strusen som vralter rundt og bruser med fjærene sine.
    Fulle av "Se på meg, hør på meg, digg meg".


    Utdrag fra Metallians dagdrømmerier.
    Jeg er imot krig å sånn asså, jeg er så prektig og klok at det nesten ikke går ann. Jeg har studert sosiologi på Blindern altså, ååhh gurimalla så snill og flink jeg er.
    Åhh.. Jeg synes så synd på alle de stakkars menneskene i Afrika altså. Herregud altså, de sulter pga. imperialismen, fy fillern så urettferdig. Åssså må de gå rundt i deee uhippe klærne på toppen av det hele atså.
    Jeg skulle ønske at hele Afrika kom på besøk til hagen min asså.
    Da skulle jeg slått opp et kjempe kooselig telt ved siden av swimmingpoolen min og gitt dem mat og skikkelig kuuule klær asså.
    Så skulle jeg ha gitt dem antibiotika å sånn, for å bli kvitt fluene og den rare luka dems.
    Så skulle jeg spilt noen arbeider sanger på gitaren min asså. Da skulle vi bare ha det sååå
    koselig. Gurimalla, nå har sosialist glorien min nesten landa på månen asså, det er bare såå kuult med sosialist glorie asså.

    SvarSlett
  9. Jeg håper de hiver ham rett ut av landet, og setter ett eksepel for andre innvandrere!!! Driter du deg ut og ikke oppfører deg ordentlig, ja så er det rett ut av landet. Blir du straffet i ditt eget land? Det skulle du faen meg tenkt på før du dengte kona/ungene dine, eller samarbeidet med terrororganisasjoner, eller solgte dop, eller voldtok, eller ranet.... lista bare fortsetter... Jeg har vært med i min del av antirasismetog og forsvart innvandrere i mannge år... men nå er det faen meg NOK!! De som ikke oppfører seg kunne vært kasta på sjøen for min del!

    SvarSlett
  10. Haha, kjempemorro med Frpère som kommenterer bloggen altså, riktignok detter saklighetsnivået under gulvnivå men det er jo underholdende.

    Arbeiderklasse, aristokrati og klassekamp i Norge anno 2009- det er jo hysterisk morsomt :)

    SvarSlett
  11. Ja det er like morsomt Metallian, som
    Il Jong familien i NordKorea synes det er å være på toppen av nærings kjeden og kunne holde milioner som slaver.
    De gale keiserne i Rom hadde det også fryktelig morsomt og du kan banne på at hadde de levd i dag hadde de vært medlemmer av Rødt og Blitz. Kanskje de er det, kanskje psykopatene i SOS rasisme er Neros klonete inkaransjoner. En ting er sikkert, at nærmere nazisme en Tjen Folket og SOSR kommer man ikke. Norgespatriotene er kamferdrops tyggende tanter i forhold.

    Har SOS rasisme begyndt med drapene på sine menings motstandere enda eller?

    Det kommer nok skal du se. Disse svina er fylt av et nærmest religiøst hat mot alle som ikke er som dem.
    GÆRNINGER.

    SvarSlett
  12. Nå har jaggu spriten kommet på plass også ser jeg, men det er jo lørdag tross alt :)

    SvarSlett