fredag 29. mai 2009

Ida Wulff-Sexy nr 24

En av drittjobbene når man liksom skal skrive om sånne manneting er "sexy/vakrest" kåringer. Man må liksom mene noe om dem, kikke på bilder og slite seg gjennom det. Det er en drittjobb, men jeg gjør det for DEG kjære leser.

Kåringen finner du forøvrig link til nederst.


Vinner av kåringen er Anne Rimmen, og det er bare å heve glassene og erklære seg hjertens enig. Sporty, morsom og vakker- vi snakker kinderegg med stil folkens. Litt nedover finner vi gamle vakre travere som Triana Iglesias, Tone Aaberge, datter-Skappel mf- egentlig blir det ikke særlig spennende før vi kommer litt nedover synes jeg, selv om det jo kun er flotte jenter hele veien selvsagt. Flott å se at både hekkeløper Christina (hu dama til Andreas vett Dere) og stavhopper CAthrine ligger på topp 10.Jammen på tide de som lager disse kåringene får øynene opp for de mange flotte idrettsjentene i dette landet, glamourmodeller er vi litt leie av nå rett og slett.

Hvordan i all verden de har klart å helt hoppe over vår boksedronning Cecilia Brækhus derimot er jeg usikker på. Nesten nederst (men fremdeles høyt oppe tross alt) finner vi også Norges blogg-dronning Ida Wulff. Noe som bekrefter at slike lister er og blir en "pene jenter/damer alle vet hvem er" greie, uten at det betyr noe, for Ida forsvarer plassen med god margin. Jeg blir IKKE overrasket om vi ser henne på flere slike lister fremover- høyere oppe også. Jeg gleder meg allerede :)

Nå er det på tide å komme seg ut i sola litt her, så kos Dere med bildene og kom gjerne med kommentarer :) eller Deres favoritter.




KÅRING

4 kommentarer:

  1. Ida hadde da ikke vært på listen hadde det ikke vært for at Nettavisen sponser henne og har bloggen hennes på siden og prøver å trylle henne vakrere og skape oppmerksomhet rundt en nobody.

    SvarSlett
  2. Ida er ikke en nobody- hun har Norges mest leste blogg, og det har hun da vitterlig klart helt selv.
    At Nettavisen har "plukket henne opp" er en annen sak, men også det har hun fortjenesten for selv. Det er tusenvis av blogger ei dette landet.

    SvarSlett
  3. Skjønner ikke fascinasjonen din for Cecilia Brækhus jeg.. Flott og muskuløs er hun, men sexy? Jeg mener ikke å si at damen er stygg eller noe i den duren, men hun passer ikke inn i en slik kåring, mener jeg da ;)

    Men men, smaken er heldigvis "som baken" :D

    SvarSlett