fredag 29. mai 2009

Mann uten baller dumper katter hos dyrebeskyttelsen

Jeg sier mann, kan ikke se for meg en kvinne gjøre noe sånt som dette. Og jeg sier uten baller, fordi å være slem med dyr er ikke noe menn med baller driver med. Enten avliver man dyr humant eller så tar man ansvar for å få gitt dem bort- man parkerer dem ikke på trappa til en overarbeidet dyrebeskyttelse og løper som en skadd antilope ved løvenes vannhull.

Når det er sagt burde det vært krav til sertifikat for å ha dyr som hund og katt i Norge. For å få sertifikatet burde man klare å svare på enkle spm, f.eks hva som skjer dersom man slipper hunnkatten sin ut til hannkattene uten å ta forhåndsregler. Eller hvordan naboer reagerer når bikkja di bjeffer hele natten, driter i innkjørselen din eller skremmer besøkende.

Når jeg tenker meg om burde det vært krav til sertifikat for å få kjøpe hus også. Men da begynner vi kanskje å strekke det litt langt. Muligens bare.


Besøk gjerne dyresiden om du er glad i dyr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar