torsdag 14. mai 2009

Zlatan til Barca?

Ryktebørsen går varm for tiden, og det er spesielt et forestående presidentvalget i Real Madrid(blæh!) som åpner for spekulasjoner, løfter og generelt tullpreik. Zlatan er en av spillerne som jevnlig har blitt koblet til hovedstadsklubben, ikke uvanlig for gode spillere med stort ego og høy lønn forsåvidt. Men idag dukker det opp et spenstig rykte- Zlatan vil personlig helst til Barcelona han, og er villig til å gå ned i lønn for det.....

Nå er det selvsagt alle fotballspilleres våte drøm å spille for Barcelona og høre hymnen på Nou Camp men dette stiller jeg meg allikevel tvilende til. For det første er jeg noe tvilende til at Zlatan er villig til å gå ned i lønn.... og så er jeg VELDIG tvilende til hvorvidt jeg vil ha klysa på "mitt" Barcelona! Nå vinner vi 2-3 trofeer etter å ha fått spillere som Ronaldinho og Deco ut dørene- fantastiske spillere, men ingen er større enn klubben i Barcelona... da blir det feil å hente inn mannen som har bildet sitt ved "ego" i ordboka.


Kilden er riktignok ikke helt troverdige Gazzetta Dello Sport, som i mars hevdet Barca skulle hente Zlatan for 500 millioner PLUSS Samuel Eto, toppscorer i primera...hehehe :)



Mer om nyheten:
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2732067.ece

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar