søndag 10. mai 2009

Noen bilder jeg er fornøyd med

Kanskje mitt beste bilde på mange måter? Litt flaks skal man ha- når man er mye ute og kameraet er på plass dukker det av og til opp fantastiske motiver nærmest av seg selv :) Legg merke til torsken på grunna i forgrunnen der


Her er en personlig favoritt- morgentåken er akkurat i ferd med å tape for solen, og brygga til høyre i bildet er prikken over den berømte ièn for min del.



Høst- nakent og kaldt, samtidig fargerikt og varmt. Et av mine personlige favorittbilder dette :)




Nå må jeg se om det er noen mulighet til å lage fotoalbum her på blogspot- dersom noen kan det tar jeg gjerne innspill i kommentarfeltet. Også kritikk/kommentarer/skryt osv mottas selvsagt med takk.

8 kommentarer:

  1. Sven Jørund Kolstø10. mai 2009 kl. 15:42

    Det var bildene sine det ja! Hvilke objektiver bruker du? Det 2. bildet er forresten helt nydelig, eneste jeg savner er litt mer av brygga:) Har du en fullversjon av det bildet på nett?

    SvarSlett
  2. Det er vel kit-objektivene på alle disse, dvs Pentax 18-55mm DA

    Fullversjon nr 2:
    http://farm3.static.flickr.com/2321/1571896652_325a538b05_o.jpg

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder! Jeg liker spesielt det første av fisken og med fjellene helt øverst. Det siste kunne blitt enda bedre om bladet var plassert i ett av tredjedelskryssene. Er du interessert kan du lese om tredjedelsregelen.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder Karl Inge. Og jeg må si den torsken er et virkelig blinkskudd :)
    Keep up :)

    SE. Økland

    SvarSlett
  5. Og gratulerer med blogg :)

    SvarSlett
  6. TAkker alle :)

    Lars: Ja, jeg har flere avrianter av dette, bla med bladet plassert mer mot øvre høyre kryss, men personlig liker jeg dette best. Fin side du har.

    SvarSlett