torsdag 11. juni 2009

CallOfDuty-Nye baner idag, nå med kjapp anmeldelse!





HAr knappt fått tid til å bli lei av de forrige 3 banene så kommer det nye- veldig bra! På 4èn ble det pinlig lite nye baner, med CoD5 har jeg storkost meg siden jeg fikk spillet :)

Har aldri forstått dette Zombie-greiene da, noen som tar en kjapp forklaring på det? Hvor går jeg i zombie-modus liksom?

Ikveld blir det killing-time vet jeg!

Kjapp anmeldelse av banene:

SUB-PEN
U-båt base man kjemper i her. Minner om t-banestasjonen i forrige p utvidelse, men lysere. Virker spennende, fin plass for bettyene mine ja :)

Corrosion:
Fabrikk, både innendørs og utendørs, flere etasjer. VAnskelig bane men morsom på første inntrykket. her er det nok raske våpen (og hagler?) som gjelder. VAnskelig å bli kjent med men det kommer nok.

Banzai:
Krembane!!! Minner endel om cliffside men større og mer variert- mer tunneller og bygninger. MAn kjemper på begge sider av en bro over et juv- gjemme seg i fossen blir nok en slager... gidder ikke skrive mer, vil spille BANZAI!


***************AKTUELLE LINKER***************
TV2-trailere
Spill.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar