mandag 15. februar 2010

Vinn DEXTER sesong 1 på DVD gratis konkurranse


Dexter er en amerikansk TV-serie som sendes på Showtime. Serien hadde premiere i USA den 1. oktober 2006, og handler om seriemorderen Dexter Morgan som også jobber som kriminalteknisk blodekspert for Miami-Metro-politiet. Hovedrolleinnehaver er Michael C. Hall, bedre kjent fra TV-serien Six Feet Under, som sendes på NRK.

Ser vi bort fra humorserier ala How I met your mother, Kongen av Queens, Simpsons, Futurama mflsom ser litt sporadisk har jeg siste par årene egentlig ikke fulgt så mange serier utenom SOPRANOS -som jo er helt genial! Men etter flere anbefalinger fant jeg ut at jeg måtte bare prøve DEXTER også- siden jeg allere var inne og handla liksom. Vær obs på tilbudet hos CDON - når du handler for over 100,- får du en serie til 99,- altså 2 sesonger for 330 spenn inkl. frakt- det er fine ting. Det er og blir bedre å ha kvalitetsprogrammene i hylla enn på en harddisk!

Her finner du sesongene hos CDON:
SESONG 1
SESONG 2
SESONG 3
SESONG 4

Jeg begynte å se første sesong på søndag, i en temmelig redusert tilstand så å si..... og klarte ikke gi meg! NAtt til onsdag kl 03 var jeg ferdig med sesong 1, etter 2 trøtte dager på jobb og mange timer med GOD underholdning! Gleder meg allerede vilt til sesong 2 som allerede er bestilt og på vei i posten!

12.02.2010 KONKURRANSE
I min iver klarte jeg selvsagt å bestille feil og fikk idag (2 dager fra ordre til levering-nice) nok et eksemplar av Sesong 1 i posten. Snill som jeg er lager jeg derfor en kjapp konkurranse hvor vinneren får Sesong 1 på DVD i posten :)

Konkurransen er enkel- post en kommentar til dette blogginnlegget hvor du i EN setning forklarer hvorfor DU bør vinne. Setningen SKAl inneholde ordet ELEFANT!!!

Frist for å delta setter jeg til neste lørdag, altså 20.februar kl 23:59- husk å legge igjen link til nettside, mailadr eller lignende slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner :) Hyggelig om Dere sprer link til konkurransen men jeg setter ikke noe krav om motinnlegg osv.

NB:Dette blogginnlegget inneholder reklame.
NB2: Pga en URL-feil måtte jeg poste innlegget på nytt- jeg har tatt vare på de første 3 bidragene som kom før jeg endret linken.

MEDIA:
VG-Tv stjerne lei vektfokus
VG-HBo attraktiv for Hollywood
TV2-Paris på med rumpa opp
VG-Film&musikk via nettverk
VG-Dexter fikk Golden Globe

tv2 vg vg

AVSLUTTET
Vinner ble Slowmo (mail er sendt)

4 kommentarer:

  1. Jeg fyller uten verken brask eller bram nitten år i morgen, og siden både rosa elefanter og blodige hbo-serier ligger høyt på ønskelisten, håper jeg å kunne få oppfylt i alle fall en av delene :)

    SvarSlett
  2. Jeg har sett alle episodene faktisk, untatt sesong en, og da blir det litt vanskelig og følge med... Kansje dette var fordi når disse episodene gikk på tv, så var jeg vel opptatt med å ligge i buskene i dyreparken og spionere på de størtste elefantene.

    btw; Bra blogg :)

    SvarSlett
  3. Jeg har fått sett stykker av sesongen, og elsket den, men som student har jeg ikke tid til å følge med på tv, penger til å kjøpe dvder eller en elefant som jeg så inderlig ønsker meg!

    SvarSlett
  4. Dexter er favorittserien min, og jeg har fått med meg hver eneste episode til tross for en stor elefant med rosa og grønne prikker på rommet mitt (jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er schizofren, da), men jeg har det ikke på DVD, så dette hadde vært en fin start!

    SvarSlett