torsdag 7. mai 2009

SMASH sjokoladeplate -test


Som noen sikkert har fått med seg, har det pågått en facebook-aksjon for å få SMASH som sjokoladeplate- og nå har de lykkes :)

NETTAVISEN OM SAKEN

Her kommer en liten uhøytidelig test av den nye sjokoladen:

Konsistens:
En av utfordringene til Nidar var nok å få til dette- for det er jo klart at de ikke bare kunne fylle "smash-masse" rett i en plateform. Jeg synes de har lykkes bra, konsistensen er mest som melkesjokolade med smash-biter

Smak:
Deilig!

Holdbarhet:
I mitt tilfelle- ca en time... og da så jeg en uhyre spennende fotballkamp samtidig.

Konklusjon:
En definitiv vinner- god, passe konsistens og lett å dele opp (om man skulle ønske å dele denne med noen, men ærlig talt....)
Terningkast: 5

Jeg unngår 6èrn her pga prisen- den er noe drøy.... men sjokoladeplater skal man jo ikke kjøpe hver dag heller da, bikinisesongen er nær folkens ;)


vg SMASH-milkshake :) Les mer om sjokolade og galskap her: Sjokolademafia sjokoservice.no

6 kommentarer:

  1. HVA ER PRISEN A?

    SvarSlett
  2. Hehehe :D
    Enig i at prisen er noe drøy, "vanlig" sjokolade er blitt dyrt den siste tiden!
    Selv har jeg bare smakt smash-baren, og må si at jeg foretrekker smash i originalversjon fremfor den (selv om den også er god). I Sverige kom jeg over en melkesjokoladeplate (marabou, mao omtrent det samme som norsk Freia melkesjokolade) med biter av sprø maissnacks.. Kjøpte..spiste..ble veldig kvalm og ikke fullt like fornøyd. Tror derfor jeg skipper smash-plata, og heller går for en av de gode gamle :lol:

    Det er forresten moro å se at facebook-aksjoner gir resultater! Tenker mange firmaer holder nøye oppsyn med tilbakemeldinger på nett, og om de ikke gjør det burde de jammen ta et lite søk på seg selv på facebook :)

    SvarSlett
  3. VAr vel 29kr den plata kostet mener jeg å huske?

    Original-smashen er hakket hvassere ja- nå fikk jeg lyst på det Hanne :D

    SvarSlett
  4. Ett par kommentarer til den ellers utmerkete testen. Vil gjerne nevne den artige vrien de har laget med oppdeling av "rutene"; de er som lange trekanter, lagt vekselvis for å ende opp i den kjente og kjære rektangulære formen som vi sjokolade entusiaster gjerne vil ha på de store sjokolade platene våre. Denne trekantede formen skal selvfølgelig sette tankene våre hen mot de kremmerhusformede orginal SMASHene som finner i de velkjente gule posene.

    Synes også de har vært heldige med ratioen mellom smash og melkesjokolade, med smash biter nederst og melkesjololade øverst. Dette skaper en spennende sugeopplevelse for de som liker å suke på sjokoladebitene sine. Viktig å tenke på dem også. For oss er selvsagt ikke det så viktig, ekte menn tygger selvsagt en halvplate samtidig og maler den opp til en stor klump med sjokolademasse og lar smaksløkene (og kvelningsrefleksen) få bryne seg skikkelig.

    Ellers; en utmerket test av en utmerket sjokolade. Ser frem til mer forbrukerstoff på bloggen din. Må innrømme at fotballstoff ligger litt for høyt for meg.

    SvarSlett
  5. Beklager skrivefeil og klønete språk i innlegget, det ble skrevet med en arm, liggende på sofaen med bare ett våkent øye etter en MickeyD-meny som var litt i overkant energirik.

    SvarSlett
  6. Ja helt enig med deg Veedr-og godt formulert :)

    SvarSlett