fredag 26. mars 2010

Nye kart til MW2-herleg

Nye Map-pack kommer neste uke (30.3 antageligvis) og det er 5 nye kart:

* Bailout - foregår i et flere etasjer høyt leilighetskompleks.
* Storm - et åpent industriområde.
* Salvage - skrapområde med masse bilvrak og skrot, dandert med snø.

Så er det 2 "remakes" fra Modern Warfare 1- Crash og overgrown, flotte kart begge to. Pakken skal koste 1200 MICROSOFT poeng. Crash var et ev mine favorittkart på MW, en fin blanding av åpne områder og tette bygninger. Overgrown var enda bedre, hvor man kunne velge å snike seg rundt bygningene med lette raske våpen, eller legge seg i utkantene med tunge rifler eller maskingevær og ta mostanderne på avstand.

Jeg kommer med kjapp vurdering av kartene når de er testet, pakken kommer først eksklusivt til XBOC :)

HAr du ikke spillet kan du kjøpe det hos cdon.no så har du det kjapp, pleier ta 3 dager fra bestilling til det er i posten for meg.

Trailer for pakken som heter "Stimulus"


MEDIA
VG

4 kommentarer:

  1. Hva er vitsen med å lage et blogginnlegg som siterer arikkelen da?

    SvarSlett
  2. Nå er det jo bare nyhetsdelen jeg siterer, og fakta er nå fakta om jeg eller VG skriver det- men min personlige mening ligger ikke på VG- og den kommer det mer av etterhvert når jeg vet mer :)

    SvarSlett
  3. damn ser herlig ut,satt og tenkte for ikke lenge siden at det snart må komme nye maps...dette var nyhet for meg så takk for infoen

    haha @ hundehuset,husker i CS d var et map hvor d var standard alltid noen som lå inni og campa,men her kan du heldigvis skytte gjennom det probably =)

    SvarSlett
  4. HAr faktisk spillt mer WAW enn MW2 i det siste, men nye baner er alltid gøy :)

    SvarSlett