mandag 28. desember 2009

Filmscener som sitter


Enkelte scener fra filmer blir liksom bare sittende i hjernebarken, ofte uavhengig av filmen ellers. Så filmen 300 for andre gang igår og i den filmen er det en slik scene for meg- her er den og noen andre personlige favoritter. Legg gjerne dine favoritter i kommentarfeltet :)

Madness- THIS IS SPARTA


I love the smell of napalm in the morning


You`re gonna need a bigger boat


Film i media:
VG-Spiderman uten TobeyM
VG-Avatar julevinneren på kino
VG-Hugh Grant vil bli forfatter

1 kommentar:

  1. Jeg kan ikke takke Dr. EKPEN TEMPEL nok for at jeg hjalp meg med å gjenopprette glede og trygghet i ekteskapet mitt etter mange problemer som nesten fører til skilsmisse, takk Gud for at jeg mente Dr. EKPEN TEMPEL til rett tid. I dag kan jeg si til deg at Dr EKPEN TEMPEL er løsningen på det problemet i ditt ekteskap og forhold. Kontakt ham på (ekpentemple@gmail.com)

    SvarSlett